止心

对一切都充满着好奇。。即将精分的怪咖。。
Brand New Day - Ryan Star

       I stayed in one place for too long
  我在同一个地方呆了太久了
  Gotta get on the run again
  是时候开始继续调查
  I saw the one thing that I want
  我看到了那一件让我追逐已久的事物
  Hell bent, get outta bed
  毫不犹豫,我跳下床
  I\'m throwing rocks at your window
  用石头砸破你的窗户
  You\'re tying the bed sheets together
  你也正在将床单紧紧绑在一起(意为借助床单从窗口出来)
  They say we are dreaming too big
  他们说我们的梦想太不切实际
  I say this town\'s too small
  我说他们所知道的少得可怜
  Dream
  梦想啊
  Send me a sign
  请给我一个提示
  Turn back the clock
  可以将时钟拨回
  Give me some time
  给我一些时间
  I need to break out
  我需要爆发
  And make a new name
  给自己取一个新名字
  Let\'s open our eyes
  睁开我们的双眼
  To the brand new day
  迎接这崭新的一天
  It\'s the brand new day
  这是崭新的一天
  I\'ve taking hits like a brother
  我跟我的一个哥们一样遭受了重创
  But I\'m getting back up again
  但我幸运地得到了帮助
  And from the moment I saw her
  从我看到她的那一刻起
  I was hell bent with heaven sent
  我就被赐予了坚持不懈的力量
  I\'m throwing rocks at your window
  用石头砸破你的窗户
  We\'re leaving this place together
  让我们一起离开这个地方(寻找新证据~)
  They say that we\'re flying too high
  他们说我们飞翔得太高
  Well get used to looking up
  而我们已经习惯了从高处寻

上一篇 下一篇
评论
热度(2)
©止心 | Powered by LOFTER